WACKY WENDESDAY

Idag var "Wacky Wendesday", vilket innebär att barnen slutade skolan tidigare än vanligt (samma varje onsdag). Jag och mamman hann dock med en hel del! Hon introducerade mig på gymmet, vi tränade lite, köpte nya löparskor till mig, åt lunch på en jättemysig restaurang och jag "övningskörde" igen. Min bil är otroligt skön och lätt att köra, är helt kär i den! 

Eftermiddagen idag var ganska lugn. Jag hade hand om barnen medan mamman var på ärenden å pappan jobbade. Vi grävde efter skatter, gjorde en by för alla älvor och klättrade i träd. Sen var det dags för fotboll på två olika platser på samma tid... Jag och de två minsta for på en och mamman och de två äldsta på den andra. Den här gången körde jag helt själv - dock efter mamman eftersom jag inte har någon som helst aning om vart jag är, vart jag ska eller hur jag hittar hem än, men det löser sig nog! 

Dags att sussa, ska testa lite Yoga imorrn! ;-)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback