TORSDAG

Kom precis hem från mitt livs första Yoga-pass! Jäkligt svårt var det måste jag säga, får testa lite mer innan jag utrycker mig om ifall jag gillar det eller inte 😉

I morse var jag själv med alla fyra barnen (oförberett) eftersom Nicole var sjuk. Så jag väckte dem, fick dem att klä på sig, gjorde frukost och lunch åt dem och följde dem till bussen. Gick förvånansvärt bra! Är lite stolt över mig själv. 

Nu ska jag köra en sväng i stan för att förbättra mitt lokalsinne lite och lära mig vägen till gymnastikhallen och frisörsalongen (sen hem igen såklart). Nicole är lite nervös eftersom jag inte fått min amerikanska telefon än och därför varken har GPS, 3G eller kan ringa. Wish me luck!

PUSS 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback