REGN

Idag har varit en regnig och kylig dag. Det har även varit en lugn dag. Alla fyra barn var i skolan på förmiddagen och ingen av dem hade några aktiviteter på kvällen, vilket är ovanligt!

 Jag och mamman gick igenom hela huset och hon visade mig allt nödvändigt. Sen hjälpte hon mig hitta billiga flyg från Sverige och föreslog olika destinationer jag kunde besöka i USA. 

När minstingen kom hem myste vi framför en film på soffan tills resten av barnen kom hem. Då var det läxor och städning som gällde. 

Efter kvällsmaten gjorde jag barnen redo för sängen, sen tittade vi lite på Star Wars innan det var dags att sova. 

Nu har jag slängt mig på sängen med en påse M&Ms och ska se vilken film som helst som innehåller Heath Ledger. 

PUSS



Kommentarer
Anonym säger:

Verkar vara ett "hårt" jobb det där med aupärandet;-)
Pappa

Svar: Visst gör det! ;) jag har inte riktigt börjat än dock!
Amanda Gerndt

2013-09-17 | 08:29:32
Elin säger:

Fan vilken söt unge amanda!:)
Heath de är grejer de.

Svar: Jaa hon är jättesöt! :D
Amanda Gerndt

2013-09-17 | 11:02:59
Ksenija säger:

Hej!
Hur går det för dig i Conneticut? Hur är familjen? Kollade i lite i din blogg, det verkar som att du trivs som fisken i vattnet :)
Hörde att Elin kom på besök, vad har ni gjort?


Svar: Det går jättebra och jag trivs utmärkt!! Vi har varit i Florida, på universal studios och Disney World :D
Amanda

2013-11-01 | 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback