MYSDAG

Idag har varit en härlig dag. Jag var ledig mellan 09-15.30 så jag passade på att gymma lite och ta en långpromenad med en av hundarna, Zoey. Det var soligt och runt 23 grader så vi promenerade i nästan 2 timmar, jätteskönt. Vi gick bland annat ner till Connecticut River och satt där ett tag. Kanonfint! Väl hemma igen så skypade jag med familjen hemma i Sverige, alltid lika trevligt! 💕

Nu ikväll var jag hemma med de två yngsta medan Nicole var med de äldsta på gymnastik. Vi gjorde grattiskort och en tårta till Nicole eftersom hon fyller år imorgon! 🎉 

PUSS




Kommentarer
Anonym säger:

Ser ut som det skulle funka med vattenskidor
där! Pappa

Svar: Ja det tror jag nog!! Måste bara få tag på en båt.. Och skidor!
Amanda

2013-09-25 | 08:44:13
Mamma säger:

Jag håller med. Det är så kul att prata med dig emellanåt. Så har du då fått en hund som du alltid önskat dig. Puss

Svar: Ja, vilket är en stor bonus! Puss
Amanda

2013-09-26 | 13:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback