MORGON

Åt just frukost ute i solen i sällskap av tre av familjens hundar. En av våra två greyhounds sprang som en dåre runt hela gården. Men än har jag inte sett dem springa så snabbt dem kan vilket är omkring 80km/h. Kommer bli en upplevelse att se!
 
Till frukost åt jag en jordnötssmör och sylt-macka - måste ju testa allt som är typiskt amerikanskt. Det var dock inte jättegott. Just nu är jag själv med den äldsta pojken som är sjuk. Han ligger och sover vilket innebär att hela huset är tyst och jag kan i stort sett göra vad jag känner för. 
 
Idag ska jag köra bil här för första gången och jag kan erkänna att jag är lite nervös! Dock kommer jag få en Land Cruiser  som sägs vara okrossbar, lite lugnande iallafall! ;-) 
 
PUSS 
 


 



 

Kommentarer
Anonym säger:

Om du skall krocka, sikta på något billigt. Modern lovade att du var försäkrad änd ut i fingerspetsarna:-D
Kram Pappa

Svar: Det gick bra! Lite ovant med automat, men jag vänjer mig nog snabbt! ;-) Kram
Amanda

2013-09-17 | 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback