LÖRDAG

Just nu vilar vi allihop, även hundarna. Jag har passat på att packa upp det sista av mina saker och nu ligger jag bara på sängen och halvsover. 

Idag har det varit tre fotbollsmatcher ungefär samma tid och förmiddagen var lite kaos. Till lunch åt barnen Grilled Cheese (ungefär som toast) och pappan gjorde en kycklingrulle till mig. 

Ikväll ska föräldrarna på ett bröllop, så jag erbjöd mig att ta hand om barnen (istället för att mammans kusin skulle komma) medan dem är iväg. Första gången själv med dem alla fyra, går säkert bra! 

PUSS













Kommentarer
Mamma säger:

Fina bilder. När jag fick se herr Nilsson kom det lite tårar. Han har alltid varit med dig överallt och nu är han i Usa. Kul att det känns bra med familjen. Hoppas det finns fler garderober för det lär väl behövas snart om jag känner dig rätt. Jag förbereder mig just för några nya dar på skolan. Puss

Svar: Såklart herr Nilsson är med! Jadå, det finns gott om plats gör allt jag kommer köpa, så det är bara att shoppa loss!!
Lycka till på skolan! Puss
Amanda Gerndt

2013-09-15 | 09:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback