HÄRLIG SÖNDAG

Idag har varit en härlig dag. När jag klev upp vid 9 var det bara jag och Nicole (mamman) hemma, så vi åkte iväg och åt frukost på ett äkta amerikansk café. Därefter gjorde vi ärenden och hon visade mig runt lite. Området dem bor i är jättemysigt och hemtrevligt. 

När vi kom hem gjorde jag mig redo för att ta ett bad och min värdmamma gav mig en tvål som doftade jättegott! Den hade hon tydligen lyckats köpa när vi var i affären utan att jag märkte det. Badrummet är mysigt och väldigt avslappnande. 

Vi har bara tagit det lugnt och latat oss idag. Jag skypade med familjen hemma i Sverige och visade dem huset och dem fick även träffa barnen, Larry (pappan) och hundarna. 

Har lekt ute på gården på eftermiddagen och nu sitter jag i soffan tillsammans med minstingen och ser film. 

PUSS









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback