FULLT UPP

I onsdags firade vi Nicole, jag hade gjort tårta tillsammans med de två yngsta och alla barn hade gjort fina grattiskort. Vi åt tårta och hade mysigt, men firandet eskalerade snabbt och förvandlades till tårtkrig! 

Igår träffade jag två andra AuPairer, en tjej från Tyskland och en från Österrike. Vi åt frozen yoghurt vid Sweet Frog och promenerade sen till TJ Maxx (en billig allt-i-allo affär) där vi kollade på träningskläder. Jag hittade ett par jättesköna byxor och en långärmad tröja för runt hundralappen. Började inte jobba fören vid fem på eftermiddagen igår och då hade jag hand om de två minsta och när dem gått och lagt sig kollade jag lite på New Girl och Lost. 

Idag skulle alla fyra barnen till tandläkaren, därefter skjutsade jag de tre äldsta till skolan och jag och minstingen åkte hem (efter ett återbesök vid tandläkaren pga att hon glömt sin Barbie). När Nicole kom hem åkte jag till gymmet och ikväll är jag hemma med barnen. Nicole är bortrest över helgen och Larry jobbar, så vi ska passa på att dekorera huset inför halloween! 

PUSS










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback