FLYTT TILL USA

Jag har blivit uppmuntrad till att starta en blogg med tanke på att jag flyttar till South Glastonbury, Connecticut om fyra dagar. Mina vänner och min familj vill kunna ta del av mina upplevelser och följa mig på andra sidan jorden. 
 
Det har varit en lång process fram till där jag är idag och jag har bland mycket annat varit tvungen att genomgå hälsoundersökningar, intervjuer, läkarbesök, ambassadbesök och psykologitest för att bli godkänd. Alla papper och blanketter jag behövt fylla i har drivit mig till vansinne vid flera tillfällen, men taknen på vad resultatet skulle bli fick mig att kämpa på. Idag fick jag dock mitt internationella körkort vilket var det sista steget i processen och jag är nu redo för att jobba, studera, köra bil och leva i USA.  
 
PUSS
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback