BRUNBJÖRN & VARMKORV

Har precis lagt mig i sängen efter en lång dag! Jag och Nicole satt inne på Youtube i två timmar och kollade på olika klipp från amerikanska, engelska, svenska och australienska talangshower. Vi tappade helt bort tiden och märkte inte ens att det regnade ute. 

Idag har det varit 22 grader och solsken ute, så jag passade på att sätta mig nere vid floden ett tag, så himla fint där, speciellt nu när löven börjar ändra färg. 

Tydligen strosar det omkring en brunbjörn i våra trakter, senast jag hörde nåt så hade den synts till vid den gamla färjan nere vid floden dit jag brukar gå med hunden (inte samma ställe där jag var idag). Väntar nog med att promenera dit ner tills björnen är infångad och tillbaka vid bergen där den hör hemma! 

Hittar en hel del komiska saker runt om i huset lite då och då. Ikväll upptäckte jag en varmkorv i toarullen, inte konstigt att den snurrade så trögt!

PUSS 





Kommentarer
mamma och mumma säger:

Vad läskigt med björnen. Mumma håller på att lära sig att läsa din blogg. Puss från oss

Svar: Ja lite läskigt är det, men vi tror inte att den är kvar där nu :-) åh vad roligt!! Puss
Amanda

2013-10-18 | 14:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback