FLORIDA

De senaste dagarna har jag känt mig sjuk. Så jag har fått byta ut träningen mot soffan och Lost, helt okej, men hoppas på att komma igång igen imorgon! 

Igår var jag och Emilka iväg och shoppade lite och på kvällen lagade jag middag till familjen, det blev släktens klassiska Spök Kyckling, vilket verkligen uppskattades! Nu ser dem fram emot svenska köttbullar ;-)

Idag var jag, Nicole och alla barn och åt Frozen yoghurt, vilket är min nya favoritglass. Går inte att få nog av det helt enkelt!

Barnen, Nicole och jag har även gjort ljuslyktor inför halloween/hösten/julen, jättefina blev dem. Och självklart har jag även hunnit med en promenad med Zoey längs floden!
 
Varje tisdag brukar jag och några andra tjejer gå på bio eftersom det bara kostar 5 dollar (dvs 30 kr). Förra veckan såg vi Don Jon och ikväll blev det Runner Runner. 

Jag bokade även ett flyg till Florida idag, där jag och Elin (min kära granne och vän hemifrån Sverige) ska spendera en vecka. Vi ska besöka Disney World och Universal Studios, är så jäkla exalterad och glad!! Inte alla som får chansen att fira Halloween på Disney!

PUSS


 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback