PYNT OCH SHOPPING

Igår var jag duktig och öppnade ett konto på banken och skaffade ett bankomatkort. Mycket lättare att handla nu! Jag åkte även ner till floden där det fanns olika vandringsleder. En av den ledde ner till vattnet och jag hittade en jättevackert plats på stranden. 

På eftermiddagen klädde vi huset med spindelväv inför halloween och Nicole gick all in!  

Hann även med lite Skype med mamma och pappa! 

Idag var jag och Emilka (en tjej från Polen som jag träffade i söndags) på Sweet Frog och åt frozen yoghurt, vilket jag älskar numera! Man väljer själv glassmak och därefter plockar man tillbehör (finns blandannat swedish fish, choklad, jordgubbar, M&Ms, grädde osv). Efter det åkte vi till gallerian i Manshester och shoppade lite, besökte såklart Forever 21 och Victoria's Secret (älskar deras omklädningsrum). Ikväll ska vi gå på bio, jag vet dock inte vilken film vi ska se. Blir en surprise! ;-)

PUSS

















Kommentarer
Anonym säger:

Lika som bär far och dotter
;-)

Svar: Måste hålla med den här gången ;-)
Amanda

2013-10-02 | 16:28:46
Ksenija säger:

Hehehe va söta ni är! :)

Grymmt dekorerat!

2013-11-01 | 15:55:49
Anonym säger:

vad har du och familjen gjort på halloweeeen??
Du måste va riktigt grym på engelska nu :D

Svar: Jag var i Florida och familjen var på kryssning till Bermuda :-) ja engelskan flyter på!
Amanda

2013-11-01 | 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback