ELIN

Om 12 enstaka dagar kommer Elin hit för att spendera mer än två veckor med mig, är så otroligt glad! Vi har bestämt att vi ska vara utklädda på Disney World den 31 oktober (känns som en måste) så igår köpte jag min halloweendräkt!! Ska vara hjärterdam. Är så himla exalterad över att bära den!

 Efter vår vecka i Florida flyger hon med mig hem och bor hos mig i tio dagar, förhoppningsvis hinner vi besöka Boston och New York tillsammans. 

Idag när jag promenerade längs ån hittade jag världens största löv, kändes himla viktigt att dokumentera det! ;-)

PUSS 







Kommentarer
Elin Magnusson säger:

Ja snygging snart kommer jag <3!! ååh va de ska bli skoj:D

2013-10-14 | 14:14:35
Bloggadress: http://forceofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback