THANKSGIVING

Förlåt mormor och morfar (och alla andra) för att jag inte har skrivit något på väldigt länge, men vardagen rullar bara på som vanligt så jag har inte haft så mycket att säga. 

Igår var det iallafall thanksgiving. Jag, Larry och grabbarna började dagen med att springa ett thanksgivinglopp på 7,6 kilometer! Det var vi, 20 tusen andra deltagare och 100 tusen åskådare på plats, visades på tv gjorde det också. Mitt första och största lopp någonsin och jag är väldigt stolt att jag klarade det!!

Därefter åkte vi till Larrys morföräldrar, åt middag vid Nicoles föräldrar och efterrätt vid Larrys morbror. Jag åt mig mätt på kalkon, pumpapaj, äppelpaj, potatisvarianter av alla slag, stoppad svamp,köttgratäng, stuvade morötter, sparris och annat. Hade en jättetrevlig första thanksgiving och ägnade en tanke åt hur lyckligt lottad jag är att ha hamnat så rätt här och att ha alla er där hemma! Jag har alltid haft turen att vara omgiven av fantastiska människor. 

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback