HEMMA

Har varit hemma i Glastonbury i två dagar nu. Vi har haft en helt fantastisk vecka i Florida, med dagar fyllda av upplevelser. Vi spenderade tre dagar på Walt Disney World och tre dagar på Universal Studios. Båda ställena var jättehäftiga och Universal hade några av de bästa åkattraktioner jag någonsin åkt. 

Vi besökte även Jurassic Park, Pirates of the Caribbean, Himalaya, Afrika, Asien, Hogwarts (inne fick vi se levande tavlor, Dumbledores kontor, sorteringshatten, korridorens, klassrum, osv) , Hogsmede och massa annat. Vi åkte på en afrikansk safari där vi bland annat fick se flodhästar, elefanter, krokodiler, giraffungar, noshörningar, zebror, lejon, flamingos och apor. 

Vi bodde på ett hotell med gratis shuttlebuss till både Universal och Disney så vi kunde smidigt ta oss till och från parkerna. Hotellet hade även pool, jacuzzi och glömde ta betalt för hela vår vecka, så med andra ord har vi haft det superbra!! 

När vi kom hem var det ännu varm å skönt hemma, så vinterjackan behövs inte riktigt än. Skönt!

PUSS















Kommentarer
Mamma säger:

Kul att få ta del av ert äventyr. Jag har inte fattat att det var så häftigt där. Nu ska jag dela med mig av min eftermiddag. Räfsat våta löv, disigt, gjort eld i pannan, regn, ja det var ungefär lika häftigt som det ni gjort. Puss på er.

Svar: Det var verkligen jättehäftigt! Något man inte upplever varje dag. Hahah, ja det låter som du har haft en händelserik och spännande dag! Puss
Amanda

2013-11-04 | 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback